03/10/2022

Convocatòria de Premis Juridics ICAB 2022

Volem recordar-vos que l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de BARCELONA convoca diversos premis Jurídics, podeu accedir a les Bases dels Premis fent clic sobre el titular de cada convocatòria:

Convocat el Premi Memorial Degà Roda i Ventura 2022

El Premi està destinat a guardonar els millors treballs que versin sobre Col·legis professionals i l’exercici de les professions liberals, especialment l’advocacia.

Convocat el Premi Memorial Degà Josep Joan Pintó Ruiz 2022

El Premi està destinat a ajudar a la realització d'un treball sobre un tema de dret civil català per part d'advocats i advocades en exercici.

Convocatòria del Premi Luis del Castillo al millor projecte d’investigació sobre Justícia Penal Internacional i Drets Humans 2022

El Premi està destinat a guardonar el millor projecte d’investigació presentat a concurs sobre Justícia Penal Internacional i Drets Humans.

Convocat el Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2022 sobre Dret Administratiu

El Premi està  destinat a guardonar la millor monografia inèdita o publicada entre l’1  de setembre de 2021  i l’1 de desembre de 2022 que es presenti a concurs en matèria de Dret administratiu.