27/06/2014

Convocaran una vaga a la justícia si es privatitzen els registres civils

El sindicat CCOO convocarà vaga a l'Administració de Justícia si el ministre Gallardón no retira la decisió anunciada aquest dimarts al Senat de privatitzar els registres civils, i acusa el ministre de culminar amb aquesta decisió la defensa dels interessos propis i d'alts responsables del ministeri de Justícia, inclosos els del president del govern.

L'anunci de Gallardón al Senat informant que els registres civils es privatitzaran i es lliuraran als registradors mercantils és una nova decisió -per a CCOO- "indecent, que atempta contra els drets del conjunt de la ciutadania". Per a aquest sindicat, les paraules de Gallardón "atempten a la intel·ligència de les persones".

Segons manifesta, "els registres civils fora de l'àmbit públic i privatitzats no seguiran sent ni gratuïts ni universals, i es destruiran milers de llocs de treball", denuncia.

Font: Regió 7