Veure totes les formacions

26/01/2021

Webinar “Obligaciones en materia de igualdad: medidas y planes de igualdad”

26 de gener

Circular 12/2021

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informem que l’Institut de les Dones del Ministeri d'Igualtat, i la Direcció General d'Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, ha organitzat pel proper dia 26 de gener, de 10h a 12.15h, un webinar sota el títol “Obligaciones en materia de igualdad: medidas y planes de igualdad”.

La presentació del webinar anirà a càrrec de la Sra. Maria Muñoz Martínez, Sotsdirectora General de Suport a la PIME, i de la Sra. Begoña Suárez, Subdirectora General per a l’Emprenedoria, la Igualtat en l'Empresa i la Negociació Col·lectiva de Dones. Els continguts seran impartits pel Servei d'Assessorament per als Plans i Mesures d'Igualtat en les Empreses de l'Institut de les Dones.

El webinar té com a objectriu:

• Proporcionar informació a les empreses sobre les seves obligacions en matèria d'igualtat i els canvis introduïts per la nova normativa de plans d'igualtat i igualtat retributiva.• Oferir informació i resoldre dubtes relatius a l'elaboració de mesures i plans d'igualtat en la PIME.• Proporcionar informació sobre les mesures de suport a la PIME.

Es podrà seguir de forma gratuïta a través de la plataforma Zoom, prèvia inscripció al següent enllaç: https://serviciosmin-gob-es.zoom.us/webinar/register/WN_4h6SeA_RR06-3gVllSNCzg

Cordialment,

Carles Mac-Cragh Prujà