13/03/2024

LA JAG CONVOCA CONCURS DE FOTOGRAFIA I PREMI DE NARRATIVA

XXII CONCURS DE FOTOGRAFIA DE SANT RAIMON

Des de la JAG us volem convidar a participar al XXII Concurs de Fotografia de Sant Raimon, que es celebrarà el dia 19 d'abril. Les bases del concurs d’enguany són les següents:

• El tema del concurs de fotografia és SEGURETAT.
  • Les  fotografies es podran presentar a secretaria de l’ICAG, per Instagram, o a través de correu electrònic a secretaria@icag.cat, en qualsevol format que no requereixi de programa particular per a la seva visualització.
  • Les fotografies que es presentin a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Girona, hauran de tenir un format 20x30cm. En aquest cas, no es retornaran les fotografies als seus autors;  hauran de portar el nom de l’autor o autora en un foli o peça de paper separada.
  • Les fotografies trameses a través d’Instagram caldrà que es presentin de la següent manera:

1.- Utilitzant el hashtag #fotografiesantraimon2024

2.- Etiquetant el perfil d’Instagram de la Jove Advocacia de Girona jag_girona a la publicació.

3.- En tot cas, és necessari que el perfil d’Instagram de la/del participant sigui públic. Si no és així, no es poden visualitzar correctament i amb facilitat les fotografies.

• Amb cada fotografia caldrà adjuntar-hi un títol (en el cas de fotografies físiques, anirà escrit al revers).

El termini de presentació de les fotografies finalitzarà el dia 12 d'abril a les 23:59h, i el veredicte del Jurat es farà públic durant l’acte de Sant Raimon de Penyafort que es celebrarà el dia 19 d'abril d’enguany.

El  Jurat  estarà  composat per:

- Sr. Albert Sierra Vicens, Degà de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Girona,

- Sra. Ariadna Carreras Rodríguez, fotògrafa professional (https://cbdream.wixsite.com/andycr)

- Sr. Javier Cuadrado Martínez, President de la Jove Advocacia de Girona.

El guanyador o guanyadora del concurs es premiarà amb una dotació econòmica de 150.-€. Poden participar-hi tots els professionals de l'àmbit de la justícia, tals com advocats/des, pèrits, jutges/esses, procuradors/es, personal dels jutjats, metges/esses forenses, etc. La participació en el present premi suposa l’acceptació expressa i íntegra de les seves bases i l’expressa autorització a la JAG i al Col·legi de l'Advocacia de Girona per a la reproducció i difusió dels treballs presentats, dintre de l’àmbit de publicitat del propi premi.

PREMI SÒNIA ORS I VILA DE NARRATIVA CURTA 2024

En memòria de la que va ser companya nostra i membre de la Junta Directiva del JAG, la Sònia Ors i Vila, enguany tornem a convocar el premi anual de narrativa curta que porta el seu nom.

Aquest premi es regirà per les següents bases:

• Podran concórrer a aquest premi totes les persones relacionades amb l’àmbit jurídic, amb obres originals i inèdites.
  • La temàtica s’haurà de centrar en l’àmbit jurídic, i a més, s’hauran d’incloure totes i cadascuna de les següents paraules, en qualsevol ordre, destacant-les en negreta i cursiva:

DecadènciaPolíticaBenestarNaturalesaFills/es

• S’hauran de presentar per correu electrònic a la secretaria de l'ICAG (secretaria@icag.cat), mecanografiats, d’extensió no inferior a 4 fulls i amb un màxim de 10 fulls tipus DIN-A4.
  • L'arxiu ha de tenir el format .pdf, .odt, .doc o .docx.
  • El correu electrònic que el contingui ha de portar l'assumpte “Premi Sònia Ors i Vila de narrativa curta 2024”. El cos del correu ha de contenir un títol per al vostre relat i/o un pseudónim de l'autor o autora.
  • El  termini  de presentació de les obres finalitzarà el proper dia 12 d'abril d’enguany, a les 23:59.
  • El guanyador o guanyadora del concurs serà premiat/da amb una dotació econòmica de 300€.

El jurat estarà format per:

• Sr. Albert Sierra, Advocat, Degà de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Girona
  • Sra. Georgina Freixa, historiadora, bibliotecaria de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Girona.
  • Sra. Noelia Gómez, Advocada, Vocal de la Junta de Jove Advocacia de Girona.

La resolució del jurat es donarà a conèixer durant l’acte de Sant Raimon de Penyafort que es celebrarà el dia 19 d'abril d’enguany.

La participació en el present premi suposa l’acceptació expressa i íntegra de les seves bases, i l’oportuna autorització a la JAG i al Col·legi de l'Advocacia de Girona per a la reproducció i difusió dels treballs presentats, dins de l’àmbit de publicitat del propi premi.