JAG

Lliurament premi de narrativa curta Sònia Ors i Vila 2023

Benvolguda companya, benvolgut company,

El passat dia 2 de juny, des del JAG, dins dels actes que es varen celebrar amb motiu del patró del Col·legi, Sant Raimon de Penyafort, vàrem lliurar el premi al guanyador del Concurs de narrativa curta Sònia Ors i Vilà 2023.

El jurat, composat pel Sr. Albert Sierra Vicens, Advocat i Degà de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Girona, la Sra. Marta Alsina i Conesa, Advocada i Defensora de la ciutadania de Girona. i la Sra. Noelia Gómez García, Advocada i Vocal de la Junta dels Joves Advocacia de Girona, vam decidir atorgar el premi al company Sr. Robert Batllosera, pel relat Un judici de família.

Amb la finalitat de donar un major ressò al premi de narrativa, i alhora animar-te a participar en properes edicions, adjuntem el relat guanyador.

Enhorabona a l'autor!

Cordialment,