19/02/2024

Sorteig llibres antics i lliurament del premi del concurs de punt de llibre Sant Jordi 2024

Benvolgut company, benvolguda companya,

Com cada any, des de la Biblioteca de l’ICAG ens agrada fer més festiva la diada de Sant Jordi.

Les activitats previstes per enguany son les següents:

• El Degà lliurarà el Premi del 2n Concurs de punts de llibre a les 10h del matí del dia 23 d’abril. També hi haurà exposats els punts de llibre participants en aquesta edició i podràs emportar-te un exemplar del punt de llibre guanyador:

El 1r Premi ha estat per Elena María Pérez Llovera.

• Sorteig de lots de llibres antics: Pots seleccionar en el següent enllaç els lots que desitgis i entraràs en el sorteig:

A partir del 23 d’abril trobaràs tots els lots dels llibres a la Sala de descans de la Biblioteca, per poder-los consultar presencialment.

Bases per participar en el sorteig:

• Ser col·legiat o col·legiada de l’ICAG
  • Es poden seleccionar tots els lots que es vulguin, però només es guanyarà un lot per persona.
  • Dates:
    • Termini per omplir el formulari: 1 de maig
    • Resultat del sorteig: 3 de maig. Es comunicarà pel grup de WhatsApp de la biblioteca (Invitació al grup de WhatsApp)
    • Data límit per recollir-los és el 17 de maig; sinó es passaran al següent.

Nota: Els llibres que sortegem ja els tenim a la Biblioteca de l’ICAG. Ens han ofert donacions, de les quals, hem fet una selecció que hem pensat que poden ser del teu interès.

Ben cordialment,

Roser Lavall