Veure totes les formacions

05/10/2021

Jornada sobre les darreres modificacions judicials en matèria de capacitat de les persones

Circular 118-2021

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informem que amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, la Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitat, ha organitzat pel proper 5 d’octubre, de 9.30h a 11.30h, presencial a la seu col·legial i en format on-line mitjançant la plataforma “Zoom”, una Jornada sobre les darreres modificacions judicials en matèria de capacitat de les persones. Decret Llei 19/2021, de 31 d'agost, pel qual s'adapta el CCCat a la reforma del procediment de modificació judicial de la capacitat i  Llei  8/21, de 2 de juny, per la que es reforma la legislació civil i processal pel suport a les persones amb discapacitat en l'exercici de la seva capacitat jurídica.

La Jornada anirà a càrrec del Sr. Josep Mª Soler i Chavero. Director de Support – Girona.

La inscripció és de 10€ per als col·legiats, de 15€ per als no col·legiats, i gratuïta per als alumnes del Màster en Advocacia.

Podeu formalitzar la inscripció fent l’ingrés al c/c “CAIXABANK” ES95 2100 8101 91 2200092267, i remetent posteriorment el comprovant i la butlleta d’inscripció a l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

En el cas de seguir la jornada online, un cop formalitzada la inscripció, se us facilitarà l’enllaç per poder visualitzar la Jornada. A fi de controlar l’assistència, en el moment d’accedir a l’aula virtual, caldrà indicar el nom i cognom de l’assistent. Només estarà permès un assistent per usuari connectat.

Cordialment,

Carles Mac-Cragh Prujà