Veure totes les formacions

Del 6 de maig al 17 de juny

Circular 57/2022

Benvolguda companya, benvolgut company,

T’informem que del 6 de maig al 17 de juny de 2022 es realitzarà, a la sala d’actes de la seu col·legial, el Curs d’especialització en dret d’estrangeria.

Aquest curs habilita per a l’exercici en el Torn especial d’estrangeria dels partits judicials de Girona i Blanes – St. Feliu de Guíxols, així com al torn de designes d’aquesta matèria.

Per obtenir l’habilitació esmentada s’exigeix el compliment dels següents requisits:

• L’assistència al 80% de les sessions programades.
  • Per poder accedir a la prova i al certificat habilitador, caldrà assistir OBLIGATÒRIAMENT a la sessió pràctica programada pel dia 14 de desembre.
  • Per tal d’aprovar el curs, serà necessària la superació d’una PROVA PRESENCIAL OBLIGATÒRIA, que es durà a terme el divendres dia 21 de desembre, de 9.30h a 11.30h, a la seu col·legial. Consistirà en una prova tipus test.
  • El compliment dels requisits exigits per a l’accés a qualsevol altre torn d’ofici.

Adjuntem el programa

Ben cordialment,