Una jutge atura un desnonament per primer cop fent servir el nou decret d'habitatge

13/01/2020

La jutge ha ordenat que l'empresa propietària de l'immoble ofereixi un lloguer social als inquilins de l'edifici que es troben en situació de vulnerabilitat

Les famílies del Bloc Llavors al barri del Poble-sec finalment no seran desnonades gràcies a l'aplicació del nou Decret Llei 17/2019 aprovat per la Generalitat de Catalunya. La titular del jutjat de primera instància número 48 de Barcelona ha suspès el desnonament que estava previst per a aquest dilluns.

L'edifici està situat al número 38 del carrer Lleida, al barri del Poble-sec, a Barcelona, i actualment és propietat de l'empresa inversora d'origen finlandès, Vauras Investment.

La jutge María José Hernández ha ordenat que la societat propietària de l'immoble ofereixi un lloguer social als llogaters de l'edifici que es troben en situació de vulnerabilitat residencial.

Font i Foto: 324.cat