Text de la Proposta de reforma de la Normativa de l'Advocacia Catalana

Informació pública fins al 14 de setembre

Circular 131/2018

Benvolguts companys, benvolgudes companyes,

Com ja sabeu, el Consell de l’Advocacia Catalana ha convocat el IV Congrés de l’Advocacia Catalana que tindrà lloc els dies 27 i 28 de setembre a la ciutat de Tarragona.

Un dels objectius del Congrés és la valoració i debat de la reforma de la Normativa de l’Advocacia Catalana, per tal que el Ple del Consell pugui aprovar una versió que actualitzi l’aprovada l’any 2008.

En aquest sentit, us adjunto el text de la Proposta de reforma de la NAC que el Consell sotmet a un període d’informació pública, per tal que qualsevol col·legiat/da en un Col·legi de l’Advocacia a Catalunya pugui efectuar aportacions i presentació d’esmenes.

El període d’informació pública comença el 26.07.2018 i finalitzarà el 14.09.2018.

Durant aquest període es podran efectuar aportacions o esmenes mitjançant el formulari incorporat al web www.congresadvocaciacicac.cat

Ben cordialment,

Girona, 26 de juliol de 2018