La patronal afirma que la lentitud de la justícia perjudica les empreses

29/06/2015
La Unió d’Empresaris Intersectorial s’ha afegit a les crides a resoldre els problemes de col·lapse a la justícia a Granollers.

El president de la patronal amb seu a Granollers, Joan Díaz, apunta que “no disposar d’una administració de justícia eficient condiciona el desenvolupament de les empreses”. El màxim responsable de l’organització empresarial ja va assenyalar aquesta preocupació com una de les més importants en la recent trobada de patronals del Vallès dins del congrés de petites i mitjanes empreses que organitza la federació de Pimes adscrita a Foment del Treball.

“Una justícia lenta posa en risc la seguretat jurídica necessària per a les empreses”, assegura Joan Díaz, que lamenta els informes que indiquen que, a Granollers, s’estan programant judicis amb un termini de dos anys. Per això, com a màxim responsable de l’organització empresarial demana que s’incrementi la dotació als jutjats de Granollers per assegurar una justícia “més ràpida, més segura i més eficaç”.

Font i Foto: elnou9.cat