L’ICAB i els Mossos d’Esquadra orienten sobre els perills de les xarxes socials als joves

17/01/2014

L’ICAB i els Mossos d’Esquadra orienten als joves sobre els perills de les xarxes socials

Barcelona 17/1/2014.

El Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), i membres de la Unitat Central de Proximitat i Atenció al Ciutadà  dels Mossos d’Esquadra han assessorat de forma conjunta aquesta matí a estudiants de quart d’ESO de l’Institut Rubió i Ors de Sant Boi de Llobregat sobre les amenaces i assetjaments que es poden derivar de l'ús de les xarxes socials i de les pràctiques negligents més habituals detectades a Internet per aquest cos de seguritat.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins la campanya “Justícia i joves” que organitza el Col·legi d’Advocats de Barcelona dos cops al mes amb diferents escoles de Barcelona i rodalies.

El degà dels advocats de Barcelona, Oriol Rusca ha destacat “la importància d’aquesta activitat com a mesura perquè els adolescents coneguin que certes actuacions sovint ingènues poden acabar tenint conseqüències greus”.

Activitat
A través d’una obra de teatre que realitzen advocats i membres del Col·legi de Teatre de Barcelona s’ha exemplificat una mala pràctica de l’ús de les xarxes socials. Aquest fet ha servit de base per iniciar el debat–col·loqui entre advocats, mossos d’esquadra i els joves.

Campanya “Justícia i joves”
Un total de 1.000 joves procedents de diferents escoles de Barcelona i rodalies participaran aquest any (des de setembre 2013 i fins al mes de juny) en aquesta campanya.

Per a més informació:

Departament de Comunicació del Col·legi d’Advocats de Barcelona
Clara Llensa (661171111)// Roser Ripoll (650437845)
Tel. 93 496 18 80 / Ext. 5065/5071
premsa@icab.es