Presentació del “BREVIARI SOBRE RECLAMACIÓ DE LESIONS TEMPORALS, SEQÜELES I PERJUDICI ESTÈTIC” d’Antoni i Ignasi Sant Blanch

dimecres, 12 juliol, 2017 - 19:30
Lloc:
Sala d’actes del Col·legi

Presentació del “BREVIARI SOBRE RECLAMACIÓ DE LESIONS

TEMPORALS, SEQÜELES I PERJUDICI ESTÈTIC”

d’Antoni i Ignasi Sant Blanch

Circular 106/2017

Benvolgut/uda company/a,

El proper dimecres 12 de juliol, a les 19.30 hores, a la sala d’actes del Col·legi, el sotasignat degà tindrà l’honor de presentar el Breviari sobre reclamació de lesions temporals, seqüeles i perjudici estètic, com a primer títol d’una col·lecció d’obres jurídiques eminentment pràctiques que vol editar la Fundació Privada dels Advocats de Girona.

Els autors, Antoni Sant i Ignasi Sant, faran balanç interactiu amb el públic que assisteixi dels 18 mesos de vigència de la llei 35/15, aturant-se en els punts més conflictius sobre valoració i reclamació de les indemnitzacions per lesions permanents i temporals.

Finalitzada la presentació, es podrà adquirir el llibre.

Ben cordialment,

Girona, 5 de juliol de 2017