JORNADA “L'ASSISTÈNCIA I ELS PODERS EN PREVISIÓ DE PÈRDUA DE CAPACITAT. INSTRUMENTS JURÍDICS PER A L'ATENCIÓ SOCIAL. COM PLANIFICAR L'ATENCIÓ QUE VOLEM REBRE”

divendres, 15 febrer, 2019 - 16:00
Lloc:
sala d’actes de la seu col·legial

JORNADA “L'ASSISTÈNCIA I ELS PODERS EN PREVISIÓ DE PÈRDUA DE CAPACITAT.

Circular 5-2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informo que el proper dia 15 de febrer, de 16h a 18h, a la sala d’actes de la seu col·legial, tindrà lloc una jornada sota el títol L'assistència i els poders en previsió de pèrdua de capacitat. Instruments jurídics per a l'atenció social. Com planificar l'atenció que volem rebre”organitzada per la Comissió dels drets de les persones amb discapacitat de l’ICAG, a càrrec de la Sra. Núria Pi Méndez,  Cap del departament jurídic de suport de la Fundació tutelar de Girona.

Pots formalitzar la inscripció a la Secretaria del Col·legi de l’Advocacia de Girona en el moment de presentar la butlleta, o bé fent l’ingrés al c/c “CaixaBank” ES95 2100 8101 91 2200092267, i remetent posteriorment el comprovant i la butlleta d’inscripció al fax 972 20 04 23 o a l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

El preu de la jornada:

Col·legiats i alumnes Màster en Advocacia: 15€