Formació tributària – econòmica – mercantil. "Subministrament Immediat d’Informació de l’IVA (SII)”

dilluns, 12 juny, 2017 - 18:00

Formació tributària – econòmica – mercantil

12 de juny

Circular 87/2017

Benvolgut/uda company/a,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, us informo que el proper 12 de juny, es durà a terme una sessió sota el títol "Subministrament Immediat d’informació de l’IVA (SII)”.

Es visionarà a la seu col·legial per video streaming, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta pels col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç que es detalla a continuació i complimentar les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms, NIF i correu electrònic, per rebre documentació):

Inscripció: http://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-grup-tributacio-inidrecte-reglament-de-facturacio-per-a-la-c

Cordialment,

Girona, 2 de juny de 2017