Formació tributària – econòmica – mercantil. "Incidència de l’impost sobre el valor afegit a les entitats sense finalitat lucrativa"

dilluns, 8 maig, 2017 - 18:00

Formació tributària – econòmica – mercantil

8 de maig

Circular 66/2017

Benvolgut/uda company/a,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, us informo que el proper 8 de maig, es durà a terme una sessió sota el títol  "Incidència de l’impost sobre el valor afegit a les entitats sense finalitat lucrativa”.

Es visionarà a la seu col·legial per video streaming, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta pels col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç que es detalla a continuació i complimentar les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms, NIF i correu electrònic, per rebre documentació):

Inscripció: http://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-del-grup-esfl-questions-controvertides-en-materia-de-liva

Cordialment,

Girona, 19 d’abril de 2017