Formació tributària – econòmica – mercantil

30 de setembre

Circular 106/2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, et detallo la propera sessió programada.

Es visionarà a la seu col·legial per videostreaming, el dilluns 30 de setembre, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta per als col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç corresponent i omplir les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms,  i adreça electrònica, per rebre documentació):

Dilluns, 30 de setembre de 2019: Què és un Xat bot o Assistent personal?

1. Què es un Xat bot o Assistent virtual?

2. Arquitectura d’un Xat bot. Quina tecnologia utilitza.

3. La importància d’un Xat bot en la transformació digital dels despatxos.

4. Per a què serveixen, què es pot fer amb ells (enllaç amb Alexa, Cortana, Google asssitants)

5. Per què es una tendència?

6. Utilitats del Xat Bot: Aplicabilitat en els despatxos. Dos punts de vista en funció del nivell de digitalització dels despatxos:

a. Enfocat com a punt d’entrada de captació de clients, independentment del nivell de digitalització del despatx.

b. En un despatx amb un nivell mig-alt de digitalització, es pot arribar a crear solucions personalitzades d’alt valor afegit, incorporant les dades del nostre despatx.

7. Casos d’èxit i exemples pràctics d’us d’un Xat bot per als despatxos.

Inscripció:  https://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-grup-noves-tecnoogies

Cordialment,

Girona, 25 de setembre de 2019