Formació tributària – econòmica – mercantil

15 de juliol

Circular 86/2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, et detallo la propera sessió programada.

Es visionarà a la seu col·legial per videostreaming, el dilluns 15 de juliol, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta per als col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç corresponent i omplir les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms,  i adreça electrònica, per rebre documentació):

Dimecres, 15 de juliol de 2019: Sessió sobre l’èxit i els factors clau del procés d’una compravenda d’un despatx professional.

Inscripció: https://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-grup-gestio-de-despatxos-1

Cordialment,

Girona, 10 de juliol de 2019