Formació tributària – econòmica – mercantil

1 d’abril

Circular 35/2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, et detallo la propera sessió programada.

Es visionarà a la seu col·legial per videostreaming, el dilluns 1 d’abril, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta per als col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç corresponent i omplir les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms,  i adreça electrònica, per rebre documentació):

Dilluns, 1 d’abril de 2019: Com generar negoci de forma proactiva als despatxos i promoure estratègies d’acceleració de l’activitat comercial.

Al finalitzar, el grup d’intervenció ràpida de la Delegació Catalana de l’AEDAF realitzarà una breu intervenció sobre l’actualitat tributària i jurídica de la setmana.

Inscripció: https://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-grup-gestio-de-despatxos

Cordialment,

Girona, 22 de març de 2019