Formació tributària – econòmica – mercantil

dilluns, 12 novembre, 2018 - 18:00
Lloc:
Sala d'actes de la seu col·legial

Formació tributària – econòmica – mercantil

12 de novembre i 26 de novembre

Circular 176/2018

Benvolgut company, benvolguda companya,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, us detallem les sessions programades sobre diversos temes tributaris, econòmics i jurídics mercantils.

Es visionarà a la seu col·legial per videostreaming, els dilluns 12 de novembre i 26 de novembre, de 18.00h a 19.30h, i seran gratuïtes per als col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç corresponent a cada sessió i omplir les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms,  i adreça electrònica, per rebre documentació):

Dilluns, 12 de novembre de 2018: Qüestions problemàtiques relacionades amb els donatius, donacions i aportacions deduïbles de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i els incentius fiscals al mecenatge.

Al finalitzar, el grup d’intervenció ràpida de la Delegació Catalana de l’AEDAF realitzarà una breu intervenció sobre l’actualitat tributària i jurídica de la setmana.

Inscripció: https://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-del-grup-entitats-sense-anim-de-lucre

Dilluns, 26 de novembre de 2018:  Anàlisi de sentències i resolucions rellevants, dictades durant l’any 2018, des del punt de vista dels procediments tributaris.

Inscripció: https://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-del-grup-procediment-tributari

Cordialment,

Girona, 7 de novembre de 2018