Formació tributària – econòmica – mercantil

4 de juny

Circular 111/2018

Benvolgut company, benvolguda companya,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, t’informo que el proper 4 de juny es durà a terme una sessió sota el títol Generar Valor afegit transformant l’assessoria en un “Bussines Partner".

Es visionarà a la seu col·legial per videostreaming, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta per als col·legiats. Al finalitzar, el grup d’intervenció ràpida de la Delegació Catalana de l’AEDAF realitzarà una breu intervenció sobre l’actualitat tributària i jurídica de la setmana.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç corresponent a cada sessió i omplir les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms,  i adreça electrònica, per rebre documentació):

Inscripció: https://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-del-grup-de-noves-tecnologies-generar-valor-afegit-transform

Cordialment,

Girona, 29 de maig de 2018