Formació tributària – econòmica – mercantil

6 de març

Circular 35/2017

Benvolgut/uda company/a,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, us informo que el proper 6 de març, es durà a terme una sessió sota el títol  "modificació CCAA i memòria PYMES”.

Es visionarà a la seu col·legial per video streaming, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta pels col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç que es detalla a continuació i complimentar les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms, NIF i correu electrònic, per rebre documentació):

Inscripció: http://www.aedaf.cat/activitat/via-streaming-a-girona-sessio-del-grup-economia-i-comptabilitat-modificacio-ccaa-i-memoria

Cordialment,

Girona, 24 de febrer de 2017