Curs: A SALA! Interrogatori, habilitats comunicatives i els tràmits d’informe i conclusions

dijous, 28 novembre, 2019 - 17:00
Lloc:
A la seu Col·legial

14, 21 i 28 de novembre

Circular 120/2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informo que els propers 14, 21 i 28 de novembre, de 17h a 20h, a la seu col·legial, es realitzarà un Curs sota el títol: A SALA! Interrogatori, habilitats comunicatives i els tràmits d’informe i conclusions”, segons el programa que es detalla a continuació.

La inscripció és de 25€ per als col·legiats i de 50€ per als no col·legiats.

Les places son limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció.

Pots formalitzar la inscripció a la Secretaria del Col·legi de l’Advocacia de Girona en el moment de presentar la butlleta, o bé fent l’ingrés al c/c “CaixaBank” ES95 2100 8101 91 2200092267, i remetent posteriorment el comprovant i la butlleta d’inscripció al fax 972 20 04 23 o a l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

Cordialment,

Girona, 24 d’octubre de 2019

Formador: Ignasi Martínez de Dalmases, comunicador, advocat i actor

Descripció i metodologia:

Curs eminentment dinàmic i participatiu, encaminat a millorar les nostres habilitats comunicatives a Sala i a interioritzar noves i sorprenents eines. No hi ha volta enrere!

Dirigit a l’alumnat de la 1a i 2a edició del “Curs de Parlar en públic i altres HHCC per a l’advocat/da” i a alumnes nous que estiguin també interessats/des en gaudir interrogant, informant i concloent, en definitiva, comunicant a Sala!

Dijous, 14 de novembre

Al jutjat… Comunicació verbal, i no verbal! “El veritable misteri del món no és l’invisible, sinó el visible” (O.WILDE)

§         Els 4 pilars de la comunicació, la regla de les 4 Bes i els 4 acords del Dr. Miguel Ruiz

• Com convèncer? L’eix CEA: Confiança, Entusiasme i Actitud
  • Com vèncer la por escènica?
  • Què es diu i Com es diu. Els 5 sentits!

Dijous, 21 de novembre

A Sala. Durant el judici i, abans! “La posició de l‘artista és essencialment humil. És tan sols un canal”(J.CAMERON)

• Tècniques per a interrogar
  • L’Informe o Conclusions