CURS D’ESPECIALITZACIÓ LLETRADA EN DRET PENITENCIARI

divendres, 22 febrer, 2019 - 16:00
Lloc:
Sala d’actes de la seu col·legial

CURS D’ESPECIALITZACIÓ LLETRADA EN DRET PENITENCIARI

Circular 3/2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informo que els propers 22 de febrer, 1, 8, 15, 22 i 29 de març, a la sala d’actes de la seu col·legial, es realitzarà un Curs d’especialització lletrada en dret penitenciari, homologat pel Consell dels l’Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya, segons el programa que t’adjunto.

Aquest curs habilita per a l’exercici en el Torn especial de Penitenciari al Col·legi que estigui en disposició d’aquest torn.

Per obtenir l’habilitació esmentada, s’exigeix el compliment dels següents requisits:

-          L’assistència al 80% de les sessions programades.

-          Per poder accedir a la prova i al certificat habilitador, caldrà assistir OBLIGATÒRIAMENT a la sessió pràctica programada pel divendres dia 22 de març.

-          Per tal d’aprovar el curs, serà necessària la superació d’una PROVA PRESENCIAL OBLIGATÒRIA, que es durà a terme el divendres dia 29 de març, de 9.30h a 11.30h, a la seu col·legial. Consistirà en una prova tipus test.

-          El compliment dels requisits exigits per a l’accés a qualsevol altre torn d’ofici.

Pots formalitzar la inscripció a la Secretaria del Col·legi d’Advocats de Girona en el moment de presentar la butlleta, o bé fent l’ingrés al c/c “CaixaBank” ES95 2100 8101 91 2200092267, i remetent posteriorment el comprovant i la butlleta d’inscripció al fax 972 20 04 23 o a l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

El preu del curs:

¡    Col·legiats i alumnes Màster en Advocacia: 150€