CURS “LA MEDIACIÓ HIPOTECÀRIA A PARTIR DE LES DARRERES REFORMES LEGALS A CATALUNYA”

dijous, 30 març, 2017 - 16:00

30 i 31 de març

Circular 41/2017

Benvolgut/uda company/a,

T’informo que els propers 30 i 31 de març, de 16h a 21h, a la seu col·legial, es durà a terme un curs de Mediació Hipotecària, organitzat per la Comissió de Mediació del Consell de l’Advocacia Catalana conjuntament amb les Comissions de Mediació dels Col·legis d’Advocats de Girona i Figueres.

La realització del curs, de 10 hores de formació, computa com a formació continuada.

La inscripció al curs és de:

Col·legiats CICAC: 120€

Altres professionals: 160€

Pots formalitzar la inscripció a la Secretaria del Col·legi d’Advocats de Girona en el moment de presentar la butlleta, o bé fent l’ingrés al c/c “CAIXABANK” ES95 2100 8101 91 2200092267, i passant posteriorment el comprovant i la butlleta d’inscripció al fax 972 20 04 23 o al correu electrònic secretaria@icag.cat

Cordialment,

Josep Viella Massegú

President de la Comissió de Mediació

Girona, 9 de març de 2017

Presentació

A partir del desenvolupament teòric dels conceptes bàsics entorn a la mediació bancària i hipotecària, us proposem un cas pràctic on podreu visualitzar, reconèixer i entendre amb més profunditat tots els conceptes, emprant una metodologia activa i participativa.

• Identificar conflictes relacionats amb la banca.
  • Identificar les fases del conflicte hipotecari i les seves particularitats.
  • Conèixer la nova normativa en matèria de mediació hipotecària obligatòria.
  • Conèixer i practicar com superar obstacles per trobar acords estables en el conflicte hipotecari.

Mòdul I.- Conflictes en l’àmbit bancari i anàlisi de la nova normativa en l’àmbit de la mediació respecte al sector financer.

• Beneficis de la mediació en el sector financer
  • Àmbits d’aplicació
  • Conflictes propis en el sector bancari
  • Situació actual de la mediació hipotecària en l’àmbit públic
  • Situació de la mediació hipotecària en l’àmbit privat

Mòdul II.- El procés en la mediació hipotecària

• Anàlisi teòric-pràctic del procés de mediació en l’àmbit financer.

Mòdul III.- Situacions específiques en la mediació financera i particularment en la hipotecària

• Anàlisi teòric-pràctic de situacions on es troba el mediador davant les mediacions en l’àmbit financer.

Mòdul IV.- Taller pràctic

• Cas pràctic: des de l’inici fins al final d’una mediació. Estudiarem el cas d’un impagament de quotes hipotecàries.

Ponent: Sr. Manel Asta Leiva

Advocat i Mediador, que ha desenvolupat gran part de la seva experiència professional en els sectors de la Banca i la Consultoria Legal, liderant diferents projectes i equips de treball respectivament

dijous, 30 març, 2017 - 16:00
AdjuntMida