CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA DE COL•LEGIATS

Lloc:
Sala d'Actes del Col•legi

Benvolgut/uda company/a,

En virtut de l’acord de la Junta de Govern adoptat en data d’avui, per la present et convoco a l’ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA DE COL·LEGIATS pel proper dia 6 de novembre de 2017,  a la Sala d'Actes del Col·legi, a les 20.00 hores en única convocatòria, amb el següent ordre del dia:

1.- Tractament i anàlisi de les darreres resolucions judicials de l'Audiència Nacional respecte la situació personal de membres del govern català i representants de la societat civil.

2.- Anàlisi de la inseguretat jurídica generada per les dites resolucions.

3.- Acords sobre accions i/o actuacions a emprendre pel Col·legi respecte la situació analitzada.

4.- Consideració, debat i acords sobre la situació sociopolítica que en aquests moments s’està produint a Catalunya.

El que et comunico en compliment del que disposen els arts. 47.3, 45.3 paràgraf segon i 47.1, dels vigents Estatuts del Col·legi d’Advocats de Girona.

Cordialment,

Girona, 3 / novembre / 2017