Conferència sobre "La normativa específica en matèria esportiva"

dijous, 20 abril, 2017 - 18:00

Conferència sobre "La normativa específica en matèria esportiva"

a través de videostreaming

Circular 64/2017

Benvolgut/uda company/a,

T’informo que el Col·legi d’Advocats de Granollers, amb col·laboració amb el Consell de l’Advocacia Catalana, ha organitzat pel proper dijous 20 d’abril, una conferència sobre “la normativa específica en matèria esportiva”. La conferència es podrà seguir per videostreaming (en directe o diferit) a través de la plataforma formativa del Consell de l’Advocacia Catalana.

La inscripció és de 15€.

Pots formalitzar la inscripció fent l’ingrés al c/c del Consell de l’Advocacia Catalana ES52 3191 0500 04 4591375128 , i passant posteriorment el comprovant de pagament al fax 934 881 553  o al correu electrònic formacio@cicac.cat

Una vegada efectuat el pagament, a fi de poder visualitzar les sessions per videostreming, caldrà que et registris en el següent enllaç: http://www.formacioadvocaciacatalana.cat/login/index.php

Un cop registrat rebràs un correu electrònic per tal de validar el teu compte. Un cop validat, és imprescindible que a través del web www.formacioadvocaciacatalana.cat, i prèvia autentificació amb les claus que ja disposaràs (són les que has introduït anteriorment en fer el registre) seleccionis la CONFERÈNCIA SOBRE LA NORMATIVA ESPECÍFICA EN MATÈRIA ESPORTIVA i accedeixis a “inscriu-me”.

Cordialment,

Girona, 18 d’abril de 2017