Conferència sobre la LEC i el principi d’efectivitat derivat de jurisprudència comunitària en l’àmbit dels consumidors

dimecres, 26 abril, 2017 - 18:30

a través de videostreaming

Circular 68/2017

Benvolgut/uda company/a,

T’informo que el Col·legi d’Advocats de Sabadell, amb col·laboració amb el Consell de l’Advocacia Catalana, ha organitzat pel proper dimecres 26 d’abril, una conferència sobre la LEC i el principi d’efectivitat derivat de jurisprudència comunitària en l’àmbit dels consumidors". La conferència es podrà seguir per videostreaming (en directe o diferit) a través de la plataforma formativa del Consell de l’Advocacia Catalana.

La inscripció és de 10€.

Pots formalitzar la inscripció fent l’ingrés al c/c del Consell de l’Advocacia Catalana ES52 3191 0500 04 4591375128 , i passant posteriorment el comprovant de pagament al fax 934 881 553  o al correu electrònic formacio@cicac.cat

Una vegada efectuat el pagament, a fi de poder visualitzar les sessions per videostreming, caldrà que et registris en el següent enllaç: http://www.formacioadvocaciacatalana.cat/login/index.php

Un cop registrat rebràs un correu electrònic per tal de validar el teu compte. Un cop validat, és imprescindible que a través del web www.formacioadvocaciacatalana.cat, i prèvia autentificació amb les claus que ja disposaràs (són les que has introduït anteriorment en fer el registre) seleccionis la CONFERÈNCIA SOBRE LA LEC I EL PRINCIPI D’EFECTIVITAT DERIVAT DE JURISPRUDÈNCIA COMUNITÀRIA EN L’ÀMBIT DELS CONSUMIDORS i accedeixis a “inscriu-me”.

Cordialment,

Girona, 21 d’abril de 2017