Com aconseguir professionals i empreses més “working happy”

dimarts, 20 juny, 2017 - 11:00

Com aconseguir professionals i empreses més “working happy”

20 de juny

Circular 96-2017

Benvolgut/uda company/a,

T’informo que el proper 20 de juny, d’11h a 13h, a l’Auditori Josep Irla de la Delegació de la Generalitat a Girona (Plaça Pompeu Fabra, 1), el Col·legi d’Advocats de Girona, conjuntament amb el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Girona, el Col·legi d’Administradors de Finques de Girona i el Col·legi i Associació i d’Agents Immobiliraris (API), ha organitzat una jornada sota el títol: Com aconseguir professionals i empreses més “working happy”.

La inscripció és gratuïta, amb compromís d’assistència, a: srodriguez@apigirona.com  ·  www.apigirona.com  ·  www.congresdelesprofessions.cat

Descripció de l’activitat:

Com aconseguir treballadors més motivats? Com gestionar equips que funcionin? Com delegar i crear un bon clima laboral? El model d’empresa del futur i la captació del talent. Amb professionals, empreses i emprenedors ètics i feliços no hi encaixa ni estrés ni la gent obsessionada amb el treball. No a les jornades laborals maratonianes per norma ja que és possible crear un negoci feliç, que generi benefici i alhora aporti valor a l’empresa i a la societat, vivint la vida “Working Happy”.

Ponent:

Txell Costa. Professora universitària i conferenciant Consultora de comunicació, màrqueting i vendes centrada en els resultats (i sempre amb un somriure) Fundadora i CEO de “txell costa group” Autora del bestseller “working happy”.

Cordialment,

Girona, 14 de juny de 2017